6/8/10

6/08/2010 Puente Villarente - Rabanal del Camino

Hem sortit tard. De fet hem sigut els últims en deixar l'alberg. Estàvem cansats d'ahir. Hem arribat fins a la primera gasolinera per netejar les bicis. Estàvem a només 12 Km de León.

A l'entrada de León l'Iván es compra taps per les orelles per no sentir el ronquets durant la nit (a la farmàcia hi va estar una bona estona, la dependenta era molt maca).

Fem algunes fotos pels carrers de León, davant la Casa Botines, anem a la Catedral.

L'Umberto ens troba i ja estava menjant un entrepà (quina gana que té aquest noi).

A la sortida de León ens parem en una font a mà esquerrà que surt una aigua molt freda (en Perdigón m'havia dit que molta gent si parava).

Continuem el camí. Molt planer i aburrit passant per pobles petits (Trobajo del Camino, La Virgen del Camino, San Miguel del Camino, ...).

Quan arribem a Villadangos del Páramo, l'Umberto diu que necesita menjar una mica més. Nosaltres continuarem fins a Astorga. Ja ens trobarem.

Abans d'arribar a Astorga unes noies ingleses ens fan una foto en el crucero de Santo Toribio. Ja veiem Astorga.

Haviem deixat pobles com Hospital de Órbigo, Santibañez de Valdeiglesias,... tot planer.

L'arribada a Astorga no té perdó de Déu. Quina pujada!!! Quina pendent!! I tot això abans de dinar!!! A dalt al costat de l'alberg trobem una colla de Castelló (que també ens trobariem a l'alberg de Rabanal).

Anem a dinar a la plaça major en un carrer ombrejat.

M'ha agradat molt Astorga. És molt monumental i maca. Ens hi estem una bona estona i ens refresquem les cames en una font.

Quan estàvem sortint ens vam trobar uns familiars de l'Arturo. Ens fem una foto tots plegats.
Només ens queden 21 Km. per arribar a Rabanal del Camino, però tot de pujada. Així que sortim tots quatre, però l'Umberto ens deixa a Santa Catalina de Somoza. Es queda a l'alberg.

Nosaltres continuem fins arribar a Rabanal del Camino. Anem al alberg municipal. (Estada 3 €). És potser el més caòtic de tots els que hem anat però també el que es respira més Camino.
Hi trobem una colla de Tortosa, i gent de tot arreu, xerrades i anècdotes anàvem comentant entre nosaltres, ja feia dies que feim el camí.

Comprem unes empanades de tonyina i unes coca coles i a dormir. Demà ens espera un tram molt dur.

Avui hem fet 82 Km i ens queden 239 per arribar a Santiago.