9/8/10

3/08/2010 Logroño - Belorado

Sortim de Logroño a les vuit del matí. Ens acomiadem dels italians que varem conèixer a l'alberg i també dels hospitalaris (en Luigi, en Toni i en Joaquin). Hem menjat cereals amb llet, torrades amb mantega i melrmelada.
Pujada de la Grajera. Ens trobem amb un grup de gallegos que ja haviem trobat pel camí. També trobem un grup de Mérida "els pitulis" (que anirem trobant al llarg de tot el camí) i, un grup de Consuegra (Toledo). L'Iván i l'Arturo també són de Toledo.
A Navarrete hem trobat una colla de Girona. Quan erem a dins de la catedral una noia em diu que es de Torroella de Montgrí. Li dic que jo també i comencem a comentar coincidències. Li dic que estic casat amb la Surroca i ella em respon que havia tingut a la Paula Surroca (la meva neboda). És la Nati Fernández.
Avui el vent ens venia de cara i fins a Ventosa ha estat díficil. Hem parat a beure una coca cola i hem continuat fins a Nàjera per esmorzar-hi espaguetis. Allà ens ha atrapat la Daniela (una noia de Turín que també havia dormit a Logroño i que havia fet de cuinera pel sopar).
Decidim sortir tots quatre junts cap a Santo Domingo de la Calzada, però aviat veiem que la Daniela va més a poc a poc. Jo em quedo amb ella, i l'Iván i l'Arturo van tirant.  Trobem a  l'Umberto (un italià de Milán).

Arribem a Santo Domingo de la Calzada i ens parem a l'alberg municipal a menjar la fruita que havien comprat i un bon plat d'arròs amb pollastre que una peregrina ens ha donat.
Perdem de vista a la Daniela (i ja no la tornarem a veure en tot el camí).

Acabem de dinar i continuem el camí. La tarda era relativament fàcil fins arribar a Belorado, però just quan faltaven 300 m. per arribar vaig punxar la roda del darrera en una baixada molt pronunciada. Canviem i acabem d'arribar a l'alberg municipal i ens trobem que estava ple. Anem a un alberg privat molt ben equipat i amb piscina. Total estada: 5 €

Tercer dia de camí amb un total de 79 Km. Encara en falten 539 per arribar a Santiago.

No hay comentarios:

Publicar un comentario