2/8/10

10/08/2010 Santiago de Compostela - Torroella de Montgrí


Ens llevem a les 9 del matí. Hem fet "mandra"
Ens acomiadem de l'Umberto que continua fins a Fisterra.
Anem a la misa del peregrino (dia de Sant Llorenç).

Els "bolos" preparen el viatge de tornada cap a Madrid amb cotxe de lloguer, però tenen problemes i finalment van en tren com jo. Hem facturat les bicis per Bicigrino a la botiga Ultreia per 45 €).

Anem a l'estació de Santiago. Ells van via Madrid i jo via A Coruña. Acomiadament i abraçades.Amb la targeta de peregrino m'han fet un 20 % de descompte i el bitllet m'ha costat 70 €.








Arribo A Coruña a l'hora de dinar. Busco un restaurant i amb la tranquilitat i la satisfacció d'haver fet el camí em permeto un bon àpat: pop a feira, xistorra a la sidra, i per postres "filhoas".


A les 6 de tarda surto cap a Castejón, arribo a les 5 del matí del dimecres. A l'estació el meu amic Jesús Saenz m'esperava per portar-me fins a Roncesvalles (li estic molt agrait per el seu esforç i ajuda). Moltes gràcies!!!
A les 7 del matí surto de Roncesvalles amb el meu cotxe, i a Valtierra fem un café d'acomiadament amb en Jesús. Continuo camí cap a casa. Arribo a Torroella a la una del migdia. S'ha acabat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario