9/12/10

31/07/2010 Torroella de Montgrí - Roncesvalles

Dissabte 31 de juliol a la una del migdía surto de Torroella carregat d'il·lusió i amb moltes ganes de fer el Camino de Santiago.
Camino de Santiago o Camí de Sant Jaume? Tant se val, si és el mateix camí.

Les meves nenes i el nen surten a acomiadar-me. Me'n porto un entrepà pel camí i alguna beguda per no haver de parar i perdre temps.
Cap contratemps a la carretera i el temps assoleiat.
Vaig escoltant el cd d'en LLuís Oliva (un amic del meu gendre molt trempat). M'he emocionat escoltant la cancó .."petites coses fan el món més gran"

Arribo a Roncesvalles a les 7 de la tarda. Aparco el cotxe i el primer que faig és anar a la Colegiata i preguntar si hi ha lloc per dormir. Un matrimoni anglès que s'encarrega de l'alberg em pregunten si parlo anglès (una mica responc) i tot seguit em diuen on haig d'anar a segellar. Quan hi vaig és tancat, torno al mateix lloc i els hi dic que és tancat i que vull un lloc on dormir, a més a més de segellar la credencial. M'expliquen que han habilitat un càmping amb bungalows per a dormir tots els ciclistes.

Trobo dues ciclistes gaditanes que m'expliquen on és.Finalment em toca anar al bungalow nº 22. Preu estada: 3 €

Aquesta nit hem dormit les dues gaditanes, un pare i fill (de Donostia) i tres madrilenys (en Diego, en Rodrigo i l'Ander) i jo. Passem una nit molt divertida amb acudits, conyes, etc....amb ganes de començar a fer el

CAMINO DE SANTIAGO

No hay comentarios:

Publicar un comentario